[linux] Re: OCR programma voor de command-line ?

Kees Theunissen theuniss op rijnh.nl
Wo Apr 20 05:45:03 CEST 2005

On Wed, 20 Apr 2005, J. wrote:

>Heb 'm geupdate.. Deze moet beter zijn . Welke config directive is dat in
>pine, om automagisch de sig eraf te strippe ? Mischien wel handig ...

Er zijn twee opties van toepassing. Lees even de help-tekst om te
bepalen welke je eventueel wilt gebruiken.

  [ Composer Preferences ]
            [ ]  enable-sigdashes

en

  [ Reply Preferences ]
            [ ]  strip-from-sigdashes-on-reply

In een paar zinnen samengevat:
De eerste optie voegt "-- " toe aan je signatuur als dat er nog niet
in staat _en_ stript signatuurs van mails waarop je regeert.
De tweede optie werkt alleen maar als de eerste niet is ingeschakeld.
Daarmee kan je signatuurs strippen bij replies zonder dat "-- " aan
je eigen signatuur wordt toegevoegd.
Als de "Full Header" mode enabled _en_ ingeschakeld is dan zal pine
signatuurs laten staan bij replies, ook al zijn "enable-sigdashes"
of "strip-from-sigdashes-on-reply" enabled.

Groeten,

Kees.

--
Kees Theunissen
F.O.M.-Instituut voor Plasmafysica "Rijnhuizen", Nieuwegein