[linux] Re: Sendmail geeft "service unavailable"

Zo Apr 24 22:24:17 CEST 2005

On Sun, Apr 24, 2005 at 10:20:59PM +0200, Johan Wevers wrote:
> Ik krijg de mail zowiezo binnen als uucp feed. Of ik een uucp node kan
> combineren met een bSMTP node met hetzelfde subdomein weet ik niet,
> maar ik denk niet dat Xs4all dat doet. En als het al gaat gaat het me
> waarschijnlijk wel meer kosten.

UUCP de nek omdraaien bij xs4all -- gratis
bSMTP aanzetten bij xs4all       -- gratis

> Zeker, maar het probleem is dan om een newsfeed te krijgen. Daar is op
> xs4all.uucp discussie over geweest en blijft lastig. Een directe NNTP
> feed zit er niet in (tenzij je grof gaat betalen), en suck e.d. oplossingen
> zijn zelfs over ADSL traag (de snelheid wordt dat door news.xs4all.nl
> beperkt).

en laat news.xs4all.nl niet capped zijn. en stel dat het echt "traag"
zou zijn, wat is je probleem dan ? suck laat je lekker elk kwartier met
cron de boel leegslobberen.

ik kan me trouwens niet vorostellen dat jouw ADSL connectie niet
volgeduwd wordt door news.xs4all.nl

ik doe het al jaren zo en begrijp al jaren niet waarom je krampachtig
aan uucp vasthoudt.

--
http://www.linux-it.nl