[linux] introdag

atvanbrakel op wanadoo.nl atvanbrakel op wanadoo.nl
Do Apr 28 22:30:31 CEST 2005

Hallo,
Op 21 mei van 9 tot 16 is het de bedoeling een Linux introdag te houden
in het Witte kerkje Constantijn Huigens laan 1 te Maassluis.
Aansluitend zal worden geprobeerd een gg van de grond te krijgen door leden en
belangstellenden.
Ik zoek dus ook geintresseerde leden die hieraan mee willen doen.
Ook de begrafenis ondernemer is welkom als hij zijn klanten maar thuis laat.
Dus KOM MAAR OP, echte geintresseerden mogen mij mailen.
Het gaat dus om geintresseerden uit Maassluis en omgeving.
groeten Albert