[linux] Re: Sounblaster 24bit

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Za Apr 30 11:32:09 CEST 2005

On Saturday 30 April 2005 10:43, simwl wrote:
> 1 pc draait hier met Fedore Core1.
> In deze pc heb ik een Creative  24bit Soundblaster geïnstalleerd.
> Blijkt deze niet te werken onder Fedora Core1.

Wàt werkt er dan niet? krijg je ergens foutmeldingen? Welke modules worden er
geladen? Wat staat er in modules.conf / modprobe.conf?

> Wie heeft het zelfde probleem (gehad)
Nee nooit gehad, wegens gebrek aan de betreffende kaart.

> en kan mij een nutige tip geven.
Dat wel: omschrijf goed wat er fout gaat, met letterlijke foutmeldingen ed. Nu
moet ik weer een beroep doen op mijn helderziende kwaliteiten: Die zeggen:
gewoon eerst upgraden naar een recente distro. core 1 is 2 jaar oud ofzo?

> (Waarschijnlijk heeft Fedore Core3 het zelfde probleem met deze
> Soundblaster ????  ).

Oh je hebt ook zelf helderziende kwaliteiten? ;-)

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

http://linux-studie.nl