[linux] Re: Kernel compileren. (Was: Shortcut key toekennen aan een macro in OpenOffice)

asmuth op bakunin.xs4all.nl asmuth op bakunin.xs4all.nl
Do Aug 4 08:51:18 CEST 2005

> vind je dat niet vreemd dan ?
>
> hier hobbelen alle machines 2.6, met uptime uitschieters van 160 dagen
> ofzo. 'k weet het niet maar 2.6 is een makkie, zeker als de rest van je
> systeem ook up to date gebracht is voor 2.6 kernels.

Mandrake 9.2 met nieuwe modutils.

> wat gaat er daar mis ?

Floppy disk werkt niet, de framebuffer module voor Neomagic videochip
loopt wel, maar het scherm zit helemaal vol foute pixels, pcmcia ether-
netkaartjes werken eerst wel, maar scheiden er al snel mee uit, maar
vooral had ik mijn Linksys WPC54G WiFi kaartje graag onder Linux zien
werken.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth