[linux] Re: samba (2)

H.J.M. van Dijk dijkvan op hccnet.nl
Di Dec 20 17:33:09 CET 2005

Op ma, 19-12-2005 te 15:43 +0100, schreef Paul de Vries:
> [...]
Ik gebruik dus geen command-line. Ben eindeloos aan het varieren geweest
met het invullen van het venster dat ik krijg na "verbinding maken met
server" (zie boven). Bijvoorbeeld.
gebruikersnaam: naam van account (bij inloggen in XP home)
gedeelde map: SharedDocs (is pad nodig en hoe type ik dat? bijv C:\...?
Map: /home/gebruiker
Uiteraard gebruik ik de quotes niet
Hein