[linux] Re: DVD problemen

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Zo Feb 6 23:40:01 CET 2005

On Sunday 06 February 2005 23:24, Harold Knibbe wrote:
> Het is duidelijk hoe je de DMA aan zet, kunnen jullie ook vertellen hoe
> je hem weet uit zet? Of misschien dat jullie me kunnen vertellen welke
> van a,b,c,d, aan en uit moet staan.

In principe allemaal aan, tenzij je hardware problemen met dat device krijgt
als het aan staat.
Kijk ook eens hoe het met de dma instellingen staat als je een reboot gedaan
hebt ;-)
Mogelijk kan je het met yast instellen, anders moet je in rc.local iets
toevoegen, zodat ook bij een (re)boot je disk parameters op dms worden gezet.
(of kan dat ook met een kernel optie?)

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

In theory theory and practice are equal,
however, in practice they differ.