[linux] Re: Vanuit Linux VPN naar Windows

Jan Rozema [NLLGG Member] nllgg op openware.nl
Ma Feb 7 17:50:02 CET 2005

> Tot nu toe heb ik nog niet echt veel met VPN gewerkt. Sowieso
> alleen van Windows naar Windows. Ik moet nu weer zo'n connectie
> leggen. Dit keer zou ik echter ook vanuit Linux een connectie naar
> het Windows netwerkt willen leggen. Heeft iemand hier ervaring mee?
> Is dit een beetje te doen?

Ik werk met Terminal Server Client(http://www.gnomepro.com/tsclient/)

Dus van Linux client naar een Windows omgeving.

Dit pakket werkt met Rdesktop(Windows NT/2000 en XP) en VNC.

Groet,

Jan Rozema