[linux] Re: Vanuit Linux VPN naar Windows

Henk Wichers henk op wichers.info
Ma Feb 7 19:22:47 CET 2005

Op ma, 07-02-2005 te 13:15 +0100, schreef Cecil Westerhof:
> Tot nu toe heb ik nog niet echt veel met VPN gewerkt. Sowieso alleen van
> Windows naar Windows. Ik moet nu weer zo'n connectie leggen. Dit keer
> zou ik echter ook vanuit Linux een connectie naar het Windows netwerkt
> willen leggen. Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit een beetje te
> doen?

Nee wel van Linux naar Freebsd en van Windows naar Freebsd.
De FreeBSD draait dan mpd als server.
Alles dus pptp.
Overigens draai ik daar overheen wel terminal server en vnc sessies van
o.a. linux naar windows machines.
Je zou eens naar http://pptpclient.sourceforge.net/
kunnen kijken.

--