[linux] Re: OT: C-vraagje

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Vr Feb 11 22:10:07 CET 2005

J. wrote:

> lol.. ;-)

Ze hadden eerst mij voor die Fiat-reclame aangezocht - of was het Ford?
Enniewee, ik mocht niet van mijn vrouw.

Ik heb lang de gewoonte gehad om zelfgekozen identifiers strikt
in het Nederlands te houden, om voor de studenten het verschil tussen
keywords en standaardbibliotheken aan de ene kant en zelfgekozen
variabele- en functienamen aan de andere kant te onderstrepen.

Er is dus some system in my madness.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University, Faculty of Arts,        Dept. of Linguistics & AI