[linux] Re: squirrelmail en html-berichten

L. de Braal ldb op braha.nl
Za Feb 12 19:25:43 CET 2005

Hugo van der Kooij zei:
> [...]
KNIP

> Komt dit uit sectie 2.1, 2.2 of sectie 2.3?

Dat komt uit 2.3

> Als dit sectie 2.3 is dan wordt er een mime type genegeerd door
> squirrelmail (waarvan de versie blijkbaar een goed bewaard geheim moet
> blijven).

versie van squirrelmail is 1.4.2, draait op SuSE9.2

> Elke andere sectie dient 'as-is' te worden opgediend. Het is tenslotte
> platte tekst.
>
> Pak echter het orginele bericht en pluyis dat uit en ga niet uit van wat
> squirrelmail laat zien om te weten hoe het bericht ECHT in elkaar steekt.
> Alleen daarmee kun je zien waar het probleem zit.

Waar moet ik dan op letten? Sorry, maar ik weet weinig tot niets van
mime-types. Misschien dat je nog een link weet naar leesvoer hierover voor
een beginner??