[linux] Re: squirrelmail en html-berichten

Za Feb 12 19:15:44 CET 2005

On Sat, 12 Feb 2005, L. de Braal wrote:

> Ik heb wat problemen met squirrelmail en html. De meeste berichten gaan
> goed, maar soms zit er een tussen, waarbij de html-code op het scherm
> verschijnt als tekst, in plaats van geformatteerde html.
>
> Hier heb ik er een, waar de structuur (vlgs squirrelmail) als volgt is:
>
> <quote>
> Bodystructure
> Entity Content-Type   Name                  Encoding
> 1      text/plain                           8bit
> 2      message/rfc822                       8bit
> 2.1    text/plain     119733_1106394356.txt quoted-printable
> [...]

Komt dit uit sectie 2.1, 2.2 of sectie 2.3?

Als dit sectie 2.3 is dan wordt er een mime type genegeerd door
squirrelmail (waarvan de versie blijkbaar een goed bewaard geheim moet
blijven).

Elke andere sectie dient 'as-is' te worden opgediend. Het is tenslotte
platte tekst.

Pak echter het orginele bericht en pluyis dat uit en ga niet uit van wat
squirrelmail laat zien om te weten hoe het bericht ECHT in elkaar steekt.
Alleen daarmee kun je zien waar het probleem zit.

Hugo.