[linux] Re: Waar in de NL leven Linux gebruikers?

Kees Theunissen theuniss op rijnh.nl
Zo Feb 13 00:31:32 CET 2005

On Sat, 12 Feb 2005, Hugo van der Kooij wrote:

>Slackware had het tig jaar geleden er standaard in zitten. Zo ben ik zelf
>aan mijn registratie gekomen. (en heb slackware korte tijd later
>definitief laten liggen)

Van die eerste zin mag je maken: "Slackware heeft het er al tig jaar
standaard in zitten."

Tot en met de nieuwe Slackware 10.1 bevat elke release een welkoms
mailtje aan root, met daarin een verwijzing naar de linux counter.

Groeten,

Kees.

--
Kees Theunissen
F.O.M.-Instituut voor Plasmafysica "Rijnhuizen", Nieuwegein