[linux] Re: php/apache/mysql.

linux op fonhof.nl linux op fonhof.nl
Zo Feb 13 14:59:22 CET 2005

> Geachte Heer/Mevrouw Linux,

> Hebt u al geprobeerd om MySQL vanaf de mysql prompt te querien, inserten,
> etc.? De user permissies goed etc.?

(hij zegt u en meneer tegen mij, krijg ook ineens trek in een hamburger)

Alles staat goed. Ik kan een keer een foutje maken maar niet 10 keer (het
aantal progjes dat ik geprobeerd heb. Het werkt wel want (meteen antwoord
op onderstaand) Squirrelmail gebruikt daadwerkelijk wel mysql voor het
adresboek als dit ingesteld wordt (bij mij dus het geval).

> Ja, maar Squirrelmail gebruikt geen MySQL.
>

> Suc6,
>

> Daniel von Asmuth
>
> --
> 		Waar is Volkert wanneer je hem nodig hebt?

Groeten,
Maurice