[linux] Re: Aangifte IB voor ondernemers doen met Linux? Ho hum...

Bas Grolleman tools op barneveld.org
Di Feb 15 12:40:51 CET 2005

Hugo van der Kooij wrote:

>Stel ze formeel in gebreke. Men heeft namelijk aangetoond dat andere
>aangiftes wel op een compatible manier te doen waren maar in dit geval
>blijven ze in gebreke en leveren een onvolledige dienst.

Ik had naar mijn weten vernomen dat vanaf volgend jaar de IB wel op alle
systemen gaat werken.
( Ik neem aan dat ze het herschreven hebben in Java ofzo )

Vandaar dat ik dit jaar toch maar even een windows machine heb
opgezocht. Liever niet natuurlijk, maar toch.

Kan je niet gewoon vragen ofze de normale "papieren" versie opsturen,
dat zijn ze naar mijn weten toch verplicht?