[linux] Re: Digitale versie Computable alleen voor Windows

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Di Feb 15 14:51:10 CET 2005

On Tuesday 15 February 2005 14:16, Jan Gnodde wrote:
[...computable heeft rechten verkocht aan zinio reader...]
> Zo te zien wordt zelfs de ondersteuning voor de Macintosh
> opgegeven bij de nieuwe uitgave van de Zinio Reader...

Nu alleen nog van die windows support afkomen en de wereld is weer een stukje
beter.
Ik zie niet in waarom je je druk maakt over een blaadje dat zijn inkomsten uit
advertenties haalt, een deal sluit met een bedruif dat helemaal gedoemt is te
falen met een product waar de gebruiker helmaal niets mee wint en een
heleboel privacy en moeite mee verliest.
Gewoon wachten tot het geld van zinio, of het geduld van computable op is en
ze komen wel tot rede.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

In theory theory and practice are equal,
however, in practice they differ.