[linux] Re: Digitale versie Computable alleen voor Windows

Jan Gnodde info op gnodde.com
Di Feb 15 14:16:09 CET 2005

Op zondag 13 februari 2005 09:43, schreef Ton Boelens:
> Beste mensen,
>
> Het bekende ICT blad Computable wordt binnenkort ook
> digitaal aangeboden, echter alleen voor
> Windows-gebruikers. Zie:
> http://www.abonneren.nl/zinio/magazine.jsp?rubriek=42259
> en kijk bij systeemeisen.

Even ter kennisgeving: op mijn emailtje naar Computable,
waarin ik mijn teleurstelling uitte over het niet
ondersteunen van Linux m.b.t. hun digitale uitgave, kreeg
ik het volgende antwoord:

<quote>
Geachte heer Gnodde,

We zouden graag Linux ondersteunen, maar momenteel zijn al
onze ontwikkelinspanningen gericht op het ondersteunen van
het Windows en het Macintosh platform. Zinio Reader 3.0,
welke medio maart 2005 beschikbaar zal zijn, zal alleen
het Windows besturingssysteem ondersteunen. We zijn van
plan andere besturingssystemen in de toekomst te gaan
ondersteunen, maar hiervoor is nog geen exacte planning
beschikbaar.

Met vriendelijke groet,

ZinioSupport
</quote>

Zo te zien wordt zelfs de ondersteuning voor de Macintosh
opgegeven bij de nieuwe uitgave van de Zinio Reader...

Jan.