[linux] Re: Digitale versie Computable alleen voor Windows

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Di Feb 15 15:01:41 CET 2005

Jan Gnodde wrote:
> [...]

Mijne heren:

zoals veel automatiseringsprofessionals geef ik de voorkeur aan
een niet-Microsoft systeem op mijn desktop. Tot mijn spijt en
verontwaardiging kan ik daarom Computable niet electronisch lezen.

Als universitair docent in onder andere het vak 'Computer-
ondersteund publiceren' weet ik dat daarvoor geen enkele valide
technische reden is - tenzij u slecht opgeleide web-programmeurs
onder 'technische redenen' wilt rangschikken.

Mag ik u uit naam van de niet-Windows gebruikers, maar vooral
uit naam van het belang van de electronische onafhankelijkheid
en vrijheid vragen terug te keren van deze digitale dwaalweg?

Vriendelijke groeten.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University, Faculty of Arts,        Dept. of Linguistics & AI