[linux] Re: Digitale versie Computable alleen voor Windows

Di Feb 15 16:04:18 CET 2005

On Tue, Feb 15, 2005 at 02:16:09PM +0100, Jan Gnodde wrote:
> Zo te zien wordt zelfs de ondersteuning voor de Macintosh
> opgegeven bij de nieuwe uitgave van de Zinio Reader...

ik heb ook deze tent een mail gestuurd ... daarnaast nog opgevallen dat
er dit staat :

 56.6k of snellere Internetverbinding (ADSL- of kabelabonnement
aanbevolen)

56k6 ??

56k modems zijn het en de serial speed is 57k6. over clueless
gesproken....

--
http://www.linux-it.nl