[linux] Met enige aarzeling...

Ton Boelens ton.boelens op home.nl
Zo Feb 20 10:13:12 CET 2005

Beste mensen,

Met enige aarzeling stel ik deze vraag. Ik ben namelijk bang dat ik
iets vraag wat al een tijd geleden uitgebreid besproken is en men mij
dus verwijst naar de archieven.

Aan de andere kant is de situatie in de tussentijd weer veranderd en
zou de zaak dus weer heropend moeten worden.

Het gaat om het volgende:
enige tijd geleden heeft mijnpostbank.nl beloofd ook Linux te zullen
ondersteunen. Inmiddels heeft deze site de zaak weer teruggedraaid.
Zie hierover:
http://tinyurl.com/3ss26

In dit forum is het de afgelopen maanden stil geweest over dit
onderwerp. Wat ik me nu afvraag, is (sorry dat ik er weer over begin):

- bij wie werkt het (nog)?
- wie kan mij vertellen hoe ik het werkend krijg onder Debian Sarge?
- misschien nog een keer over lobbyen bij Ing?

Bij voorbaat hartelijk dank voor je reply.

Groetjes,

Ton

--
/ton