[linux] Re: Met enige aarzeling...

Caspar Maessen cmaessen op casco.demon.nl
Zo Feb 20 13:56:06 CET 2005

Op zondag 20 februari 2005 10:13, schreef Ton Boelens:
  > enige tijd geleden heeft mijnpostbank.nl beloofd ook Linux te
  > zullen ondersteunen. Inmiddels heeft deze site de zaak weer
  > teruggedraaid. Zie hierover:
  > http://tinyurl.com/3ss26
[...]
  > - bij wie werkt het (nog)?
  > - wie kan mij vertellen hoe ik het werkend krijg onder Debian
  > Sarge? - misschien nog een keer over lobbyen bij Ing?

Ik had het eerder werkend onder SuSE 9.0 met Firefox 1.0, met soms het
probleem dat ik twee keer moest inloggen. Inmiddels Suse 9.2
geïnstalleerd, en in dezelfde combinatie met Firefox werkt het prima.
Ook het inlogprobleem is opgelost. Ik vermoed dat dit het gevolg is van
een betere java-integratie na de nieuwe installatie.
Dus, ja het werkt nog.

--
Caspar.

Je moet mensen die niet zonder macht kunnen, geen macht geven. --Warren
Bennis