[linux] Re: Met enige aarzeling...

nllgg op ukemi.com nllgg op ukemi.com
Zo Feb 20 23:55:25 CET 2005

> Ik gebruik Konqueror op Sid. Het valt op dat deze het alleen doet met
> Sun VM 1.4.2 en niet met 1.5.0. Verder moet je de user agent even
> instellen op Internet Explorer voor de postbank.nl site.

Ik heb mijn mozilla user agent string niet aangepast en wil iedereen dringend
adviseren dit ook niet te doen. Bedrijven die willen weten of het de
moeite waard is om geld uit te geven aan ondersteuning voor browser X zullen
altijd eerst kijken hoeveel mensen browser X daadwerkelijk gebruiken.

Groet,

Hans
--
(\(\
(^.^)

*This is the cute bunny virus, please copy this into your sig so it can spread