[linux] Re: LPI?

Erik Harperink hbharperink op quicknet.nl
Di Feb 22 16:43:02 CET 2005

On Tuesday, February 22, 2005 3:34 PM, "J." <mailing-lists op xs4all.nl> wrote:
> [...]
Hallo J.,

Ik gebruik zelf de Studiegids LPI van Jeroen Baten. De gids wordt uitgegeven
door Instruct in Bodegraven en is daar ook direct te bestellen. Er is ook
een studiewijzer LPI van Jeroen Baten met de nodige tips en aanvullingen in
pdf-formaat. Deze kan gedownload worden van de website van uitgeverij
Instruct op www.instruct.nl (723 KB).

Volledige gegevens:

Linux LPI Studiegids deel 1,
ISBN 90 57 35 555 8

Linux LPI Studiegids deel 2,
905735 665 6

(Slakken)postadres:
Instruct
Postbus 38
2410 AA Bodegraven

Ter voorbereiding neem ik deel aan een 2-wekelijkse workshop van de Linux
Gebruikers Groep Nederland (LZG). In Hoorn, Noord-Holland is sinds een
aantal maanden een werkgroep actief waar een aantal mensen zich voorbereidt
op het examen voor LPI level 1 en 2.

Een paar weken geleden hebben we bezoek gehad van een vertegenwoordiger van
de LZG in Utrecht die ook binnenkort van start wil gaan. Ik ben zijn naam
even kwijt, maar dat kan ik wel even navragen. De LZG-groep in Hoorn heeft
overigens ook een groot aantal deelnemers uit Amsterdam e.o.

Ik kan je aanbevelen om even te kijken op de website van Liset Karman
http://www.stolpje.nl/~liset/lzgHoorn/index.html. Hierop staat een
verwijzing naar alle informatie over de werkgroep, examenvoorbereiding, tips
van mensen die het LPI-examen al gedaan hebben, oefenexamens en oefenvragen
enz. enz.

Afhankelijk van waar je woont in Nederland zou je in Hoorn of in Utrecht mee
kunnen doen. In Hoorn zijn we eerlijk gezegd al wat verder op streek ter
voorbereiding van de examens. Ik weet niet wanneer de "afdeling" Utrecht wil
starten met de voorbereidingen, maar dat kan ik je wel zo snel mogelijk
laten weten.

En zou ik je volledige naam mogen hebben (voor de volledigheid) ? Ik vind J.
als afzender wel wat mager overkomen eerlijk gezegd (tenzij het een
artiestenaam is natuurlijk, niet ongebruikelijk op het internet :-)).

Misschien kunnen we je binnenkort welkom heten in Hoorn danwel Utrecht.
Samen met anderen voorbereiden maakt de taak wat lichter.

Groeten,

Erik Harperink (mijn echte naam)