[linux] Re: LPI?

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Di Feb 22 16:59:59 CET 2005

On Tuesday 22 February 2005 16:43, Erik Harperink wrote:
> Een paar weken geleden hebben we bezoek gehad van een vertegenwoordiger van
> de LZG in Utrecht die ook binnenkort van start wil gaan. Ik ben zijn naam
> even kwijt, maar dat kan ik wel even navragen. De LZG-groep in Hoorn heeft
> overigens ook een groot aantal deelnemers uit Amsterdam e.o.

Dat zal ik wel geweest zijn op 29 januari. Ik ben begin dit jaar al van start
gegaan met 4 deelnemers. We zijn nu bijna door de stof voor LPI 101 heen.

> Ik kan je aanbevelen om even te kijken op de website van Liset Karman
> http://www.stolpje.nl/~liset/lzgHoorn/index.html. Hierop staat een
> verwijzing naar alle informatie over de werkgroep, examenvoorbereiding,
> tips van mensen die het LPI-examen al gedaan hebben, oefenexamens en
> oefenvragen enz. enz.

Op mijn site kan je ook de nodige (oefen) examenvragen vinden, met nog meer in
de pijplijn.

> Afhankelijk van waar je woont in Nederland zou je in Hoorn of in Utrecht
> mee kunnen doen. In Hoorn zijn we eerlijk gezegd al wat verder op streek
> ter voorbereiding van de examens. Ik weet niet wanneer de "afdeling"
> Utrecht wil starten met de voorbereidingen, maar dat kan ik je wel zo snel
> mogelijk laten weten.
Het starten met voorbereidingen begint na het aanvang nemen van de planning
fase. ;-)
Ik ben gewoon begonnen. Ik heb daar verder geen ruchtbaarheid aan gegeven
omdat ik dit als een beta beschouw en/of geen zin had in nodeloze flamewars
met bepaalde mensen.

Maar voor de googlebot nog maar eens: http://www.linux-studie.nl
--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

In theory theory and practice are equal,
however, in practice they differ.