[linux] Re: LPI?

Cecil Westerhof Cecil op DecebalComputing.nl
Wo Feb 23 12:34:21 CET 2005

Op wo, 23-02-2005 te 12:06 +0100, schreef Jelle Boomstra:

> Tuurlijk joh. Ik ben inderdaad geen vertegenwoordiger van jou en Marlies. Jij
> mag helemaal zelf weten wie er de baas is en wie er lid is in jou clubje.

Je vergeet te vermelden dat er vanuit het bestuur duidelijk naar jou toe
is aangegeven dat je je niet meer met de LZG bezig mag houden vanwege je
contra productieve activiteiten.
Je laat je trouwens aardig in de kaart kijken. Marlies en ik denken
bepaald niet in termen van baas. Maar dat bleek wel toen wij toentertijd
probeerden samen te werken met jou. Samenwerken betekende in jou optiek:
doen wat Jelle vindt dat goed is.

> Wel typisch dat je het belangrijker vindt om iets over iemand anders te
> verklaren dan dat je duidelijk maakt wat jou 'lzg-utrecht' nou eigenlijk
> _doet_ .

Ik wilde enkel de verkeerde indruk die jij hebt gewekt bij je bezoek weg
te nemen. Je hebt de LZG-Utrecht al genoeg schade opgeleverd.
En als jij dan ook stopt met leugens te verspreiden op je pagina.

Wat mij betreft discussie gesloten, want ik kan mijn tijd beter besteden
dan jouw aantijgingen te proberen te weerleggen.