[linux] Re: LPI?

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Wo Feb 23 16:25:22 CET 2005

On Wednesday 23 February 2005 12:34, Cecil Westerhof wrote:
> [..]Samenwerken betekende in jou optiek:
> doen wat Jelle vindt dat goed is.

En weer geef je oordelen over mij die je echt niet hoeft te doen.

> Ik wilde enkel de verkeerde indruk die jij hebt gewekt bij je bezoek weg
> te nemen.

Hoe weet jij nou welke indruk ik heb gewekt bij mijn bezoek aan de LZG Hoorn?
Was jij daar bij dan? Dat Erik lzg en Utrecht in een zin noemt (dus niet
'lzg-utrecht') kan je hem moeilijk verwijten, hij interesseerd zich
waarschijnlijk net zo weinig voor de details als ieder ander die er niet bij
betrokken is.

> Je hebt de LZG-Utrecht al genoeg schade opgeleverd.
> En als jij dan ook stopt met leugens te verspreiden op je pagina.

Misschien kan je dan ook vertellen wat die 'leugens' dan zouden zijn? Ik heb
je al aangeboden dat je iets mag herschrijven als je het er niet mee eens
bent en dat heb je destijds afgeslagen. Ook toen kon je mij niet duidelijk
maken wat er feitelijk onjuist was.

> Wat mij betreft discussie gesloten, want ik kan mijn tijd beter besteden
> dan jouw aantijgingen te proberen te weerleggen.

Ja dat is tot nu toe altijd je patroon geweest: je reageert met uiterst
dubieuze interpretaties van jouw waarheid. De vragen die jouw niet bevallen
beantwoord je gewoon niet, en als ik daarover doorvraag ga je mij uitschelden
(met mooie quotes uit je inbox, dat wel). En (omdat je niet tegen weerwoord
kan?) dan verklaar je de discussie gesloten. Dan heb je in ieder geval het
laatste woord.

Nogmaals: vertel nou eens wat lzg-utrecht nou *DOET*?

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

http://linux-studie.nl