[linux] Re: nogmaals: probleem met Enigmail en Gnupg.

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Do Feb 24 21:10:56 CET 2005

Hans Paijmans wrote:

>Heb je nog suggesties hoe ik op twee verschillende machines
>dezelfde keys kan gebruiken? Gewoon ~/.gnupg copieeren?

Dat werkt ja, tenzij je een trustdb en keyrings van versie 1.0.7 of nieuwer
copieert naar een machine waar 1.0.6 of ouder op staat. En als je het
omgekeerd doet (oude keys naar nieuwe GnuPG versie copieren) is het raadzaam
om een keer gpg --rebuild-keydb-caches te draaien.

Overigens heeft GnuPG een eigen mailinglist voor dit soort zaken, mocht je
er zo niet uit komen.

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html