[linux] Printen vanuit FireFox

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Vr Feb 25 08:36:39 CET 2005

Ik print met gebruikmaking van CUPS over het netwerk naar een HP
LaserJet 3200. Vanuit Konqueror gaat dit prima. Helaas worden een aantal
pagina's niet goed gedisplayed in Konqueror en daarom wil ik (ook)
FireFox gebruiken. Als ik vanuit FireFox echter een pagina print, dan is
de printer er heel erg lang mee bezig en is de output erg beroerd. Het
is net alsof ieder karakter iets te vroeg wordt geprint en de vorige
overlapt. (Zou het niet beter weten te omschrijven.) Dit is erg slecht
leesbaar. (Dezelfde pagina via Konqueror gaat veel sneller en wordt goed
geprint.)
Weet iemand wat hier aan de hand kan zijn en hoe dit op te lossen?

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>