[linux] Re: Printen vanuit FireFox

Peter Vollebregt peter.vollebregt op oracle.com
Vr Feb 25 12:29:44 CET 2005

Cecil Westerhof wrote:

>Ik print met gebruikmaking van CUPS over het netwerk naar een HP
>LaserJet 3200. Vanuit Konqueror gaat dit prima. Helaas worden een aantal
>pagina's niet goed gedisplayed in Konqueror en daarom wil ik (ook)
>FireFox gebruiken. Als ik vanuit FireFox echter een pagina print, dan is
>de printer er heel erg lang mee bezig en is de output erg beroerd. Het
>is net alsof ieder karakter iets te vroeg wordt geprint en de vorige
>overlapt. (Zou het niet beter weten te omschrijven.) Dit is erg slecht
>leesbaar. (Dezelfde pagina via Konqueror gaat veel sneller en wordt goed
> [...]
Cecil,

Klinkt als een fonts-probleem. Probeer eens de fonts in mozilla op een
ander TrueType font te zetten.
Verder werkt mozilla wat raar met foints. Misschien geeft onderstaande
link een bruikbare hint?
http://lists.suse.com/archive/suse-linux-e/2004-Jun/1541.html

Peter Vollebregt