[linux] Re: Debian installeren met een USB Pegasus netwerkkaartje

Didier Collard didiercollard op gmail.com
Zo Feb 27 14:12:04 CET 2005

On Sun, 27 Feb 2005 13:56:04 +0100, Daniel C. von Asmuth
<asmuth op bakunin.xs4all.nl> wrote:

> Dit klinkt als: je PC stuurt een bericht naar een andere host en die
> geeft geen antwoord.
>
> In hoeverre merkt de gebruiker hier iets van?
>
> Suc6,
>
> Daniel
>
> --
>                 Waar is Volkert wanneer je hem nodig hebt?

Ik heb net de kaart even in een andere computer geplugd,
daar werkt ie perfect. Het zal wel aan mijn oude laptop liggen.

--

Didier Collard