[linux] Re: Debian installeren met een USB Pegasus netwerkkaartje

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Zo Feb 27 14:20:29 CET 2005

On Sunday 27 February 2005 14:12, Didier Collard wrote:
> Ik heb net de kaart even in een andere computer geplugd,
> daar werkt ie perfect. Het zal wel aan mijn oude laptop liggen.
Volgens mij zou Erwin de volgende keer zo'n 3com kaartje voor je meenemen,
maar misschien moet je dat nog even vragen. Dan is het een kwestie van de
juiste driver in de netinstall disk te vinden/stoppen en zou het moeten
werken.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra