[linux] Re: Debian installeren met een USB Pegasus netwerkkaartje

Didier Collard didiercollard op gmail.com
Zo Feb 27 14:27:02 CET 2005

> Volgens mij zou Erwin de volgende keer zo'n 3com kaartje voor je meenemen,
> maar misschien moet je dat nog even vragen. Dan is het een kwestie van de
> juiste driver in de netinstall disk te vinden/stoppen en zou het moeten
> werken.

Oke!
M'n laptop is een beetje gek aan het doen. De cdromspeler is een
beetje wisselvallig. 5 min. geleden deed ie het wel en nu weer niet.
(en het zal me niks verbazen als hij het straks weer doet, als ik m'n
cdrom drive erin en eruit haal)

--

Didier Collard