[linux] Re: key signatures

Zo Feb 27 19:45:13 CET 2005

On Sun, 27 Feb 2005, Folkert van Heusden wrote:

> Het idee is dat je met hen afspreekt en dan signatures gaat uitwisselen.

Ik snap hier iets niet.

We praten toch over een 'web of trust'? Hoeveel vertrouwen heb je in een
wildvreemde die met een papiertje wappert? Zelfs als dat een rijbewijs of
paspoort is.

De bedoeling is dat je sleutels van bekenden aftekent. Die ken je. Daar
ken je het email adres van. En voor DIE informatie wil je in staan.

In dat plaatje zie ik geen plek voor een wildvreemde.

Hugo.