[linux] Re: key signatures

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Zo Feb 27 20:22:06 CET 2005

joop gerritse wrote:

> In wezen heb je gelijk --en het is ook de essentie van wat Phil Zimmerman
> bedoelde-- maar in de praktijk moet je natuurlijk wel eens compromissen
> sluiten.

Ik ben misschien een beetje dom, maar PGP en GnuPG zijn toch goed zoals
ze zijn? Waarvoor is dat 'web of trust' ueberhaupt nodig?
Op dat ogenblik dat ik PGP /echt/ nodig heb, is dat web of trust me
ook te link.

Of mis ik iets?

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University, Faculty of Arts,        Dept. of Linguistics & AI