[linux] Re: key signatures

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Zo Feb 27 20:48:29 CET 2005

> Ik snap hier iets niet.
> We praten toch over een 'web of trust'? Hoeveel vertrouwen heb je in een
> wildvreemde die met een papiertje wappert? Zelfs als dat een rijbewijs of
> paspoort is.

Ik dacht dat het alleen meer een kwestie was van dat die persoon aangeeft dat die
sleutel van jou is, dat die persoon heeft geverifieerd dat die sleutel van jou is.

Folkert van Heusden

Op zoek naar een IT of Finance baan? Mail me voor de mogelijkheden!
|UNIX admin? Then give MultiTail (http://vanheusden.com/multitail/)|
|a try, it brings monitoring logfiles to a different level! See    |
|http://vanheusden.com/multitail/features.html for a feature list. |