[linux] Re: welke onderwerpen voor starters

Fam van den Assem c.assemvanhaaften op chello.nl
Ma Feb 28 19:09:03 CET 2005

Jelle Boomstra wrote:

>dat was een grapje he? Ik ben bang dat het niet in 4 avonden te doen is ;-)

Begin met goede informatie over de installatie van een
goede/gemakkelijke distro. Zoals partitioneren, programma-keuze e.d. En
verder zou ik de alledaagse progs voor gebruikers behandelen (de
verschillen/overeenkomsten met Windows). Wat ik zelf mee maak is dat
veel mensen 'windows'  blijven denken. En beveiliging is misschien ook
een interessant onderwerp.

Groet,

Wilfred