[linux] Re: welke onderwerpen voor starters

Ma Feb 28 19:51:13 CET 2005

On Mon, Feb 28, 2005 at 07:09:03PM +0100, Fam van den Assem wrote:

> Begin met goede informatie over de installatie van een
> goede/gemakkelijke distro. Zoals partitioneren, programma-keuze e.d. En
> verder zou ik de alledaagse progs voor gebruikers behandelen (de
> verschillen/overeenkomsten met Windows). Wat ik zelf mee maak is dat
> veel mensen 'windows'  blijven denken. En beveiliging is misschien ook
> een interessant onderwerp.

Hoe zou een starter moeten weten wat 'Windows' is? In mijn reaktie
heb ik geen gevorderde onderwerpen genoemd, zoals 'computer aanzetten',
'computer uitzetten', dat zijn taken van de systeembeheerder, laat staan
het installeren van een computer. Gevorderde onderwerpen zoals klikken
op een muis zijn ook niet in een uurtje uit te leggen, tenzij de cursist
in bezit is van het diploma Microsoft Certified Professional.

> Groet,
>
> Wilfred

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth