[linux] Re: bevestigiging ontvangst mail berichten bestaand mail-protocol?

Ma Feb 28 22:40:40 CET 2005

On Mon, 28 Feb 2005, Jelle Boomstra wrote:

> ja dat kan. staat standaard uit.
> Je kan een mailtjes sturen dat er om vragen en kmail dan laten
> replyen. Gewoon even bij de instellingen zoeken.
>
> Wat het nut er van is zie ik niet echt in, want het maakt inbreuk op
> je privacy, en veel andere clients hebben vanuit die overweging ook
> uit staan.

Kon je het per zender aan/uit zetten, dan zou ik het kunnen gebruiken
voor die kennissen. Op deze manier ga ik het niet gebruiken: stel je
voor dat ieder die op de lijst post een N-tal antwoorden krijgt dat
Pietje Puk zijn posting heeft gelezen. Op die manier is het antwoord op
mijn vraag dus eerder nee, (En zonder specificatie per correspondent
vind ik het net als jou een zinloze optie.

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl