[linux] Re: SuSE 9.2 install

Za Jul 2 09:23:28 CEST 2005

On Sat, Jul 02, 2005 at 12:57:49AM +0200, Hans Rood wrote:
> ??  Da's een methode die SuSE zelf aanbeveelt; Download een startup-CD
> en installeer "on-line" verder. Dan hoef je alleen te downloaden wat je
> nodig hebt. Daar had je problemen mee?

dat is niet zo compleet als de cd/dvd set.

> Zou je voorlopig even de lengte van die CD willen controleren?
> Ik heb hier een iso met lengte (ls -l): 276 883 800 en
> sum (sum /dev/hdc) : 27699 270383
> Als dat klopt heb ik hem onbeschadigd teruggevonden.

ter info. in de 9.3 versie (e.v.) zit nu een check die ff kijkt of je cd
of dvd wel goed is.

> Die heb ik ook maar mijn laptop heeft geen DVD.

als je een basis hebt lopen, dan kan je de dvd iso image naar je laptop
sturen en dat als instl source gebruiken.

> Is dat een volledige Pro-editie? Kan je daarmee een 9.1-pro upgraden?

dat kan altijd. pro en upgrades hebben alleen te maken met de
documentatie op papier.

--
http://www.linux-it.nl