[linux] Re: SuSE 9.2 install

Hans Rood hansrood op xs4all.nl
Za Jul 2 00:57:49 CEST 2005

Op donderdag 30 juni 2005 18:54, schreef Jan Rozema [NLLGG Member]:

> Ik heb daar geen goeie ervaring mee.
??  Da's een methode die SuSE zelf aanbeveelt; Download een startup-CD
en installeer "on-line" verder. Dan hoef je alleen te downloaden wat je
nodig hebt. Daar had je problemen mee?

> Ik kan CD4 voor je kopieren
Zou je voorlopig even de lengte van die CD willen controleren?
Ik heb hier een iso met lengte (ls -l): 276 883 800 en
sum (sum /dev/hdc) : 27699 270383
Als dat klopt heb ik hem onbeschadigd teruggevonden.

> of een kopie van de DVD(geleverd bij > CT-Magazine) dupliceren.
Die heb ik ook maar mijn laptop heeft geen DVD.
Is dat een volledige Pro-editie? Kan je daarmee een 9.1-pro upgraden?

b.v.m.d.

hansr