[linux] Re: Computervergunning WAS: aangifte doen?

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Zo Jul 3 23:04:08 CEST 2005

joop gerritse wrote:

>Nou, dan breng je ze even het gebruik van het zoekschermpje bij? Over hoeveel
>dingen gaat het helemaal? Is het meer dan je in een achternamiddag kunt
>leren?

Voor de mensen hier op de lijst, met een voorkennis die zeer waarschijnlijk
ver bovengemiddeld is, niet. Maar ik kom ook wel eens bij kenissen die echte
digibeten zijn, waar de kinderen een PC voor school nodig hebben en mij, als
"expert" zijnde, bestoken met vragen. Wat je daar soms meemaakt... voor zo
iemand zal het wel wat langer duren.

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html