[linux] Re: Computervergunning WAS: aangifte doen?

Ma Jul 4 07:15:21 CEST 2005

On Sun, 3 Jul 2005, Johan Wevers wrote:

> Voor de mensen hier op de lijst, met een voorkennis die zeer waarschijnlijk
> ver bovengemiddeld is, niet. Maar ik kom ook wel eens bij kenissen die echte
> digibeten zijn, waar de kinderen een PC voor school nodig hebben en mij, als
> "expert" zijnde, bestoken met vragen. Wat je daar soms meemaakt... voor zo
> iemand zal het wel wat langer duren.

Ik denk dat niet alleen het orginele onderwerp nergens meer terug te
vinden is maar dat we onderhand ook niet echt meer in de buurt van Linux
aan het kletsen zijn.

Wellicht kan de discussie naar een lokaal met tapvergunning verhuizen?

Hugo.