[linux] Re: JavaScript bij verandering automatisch opnieuw laden

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Di Jul 5 14:52:44 CEST 2005

Op di, 05-07-2005 te 13:37 +0200, schreef J.:

> Bedoel je niet <SHIFT>+Reload ?

Zou kunnen. Lijkt er op dat in Konqueror zowel <shift> als <Ctrl>
hetzelfde doen.

> Mijn eerste gedachte is dat dit het verschil is tussen client en
> server side georienteerd scripten is. In die zin dat je bij de client
> zijde nooit 100% zeker weet wat wel kan, en wat niet kan.
>
> Maar mischien dat je iets kan met het; `location' ... Of `document'
> gebeuren als in:
>
> document.location.reload()

Nee, want die herlaad het document en dat wil ik zeker niet. Het gaat
enkel om de geinclude JavaScript.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>