[linux] Re: JavaScript bij verandering automatisch opnieuw laden

J. mailing-lists op xs4all.nl
Di Jul 5 16:00:23 CEST 2005

On Tue, 5 Jul 2005, Cecil Westerhof wrote:

> Nee, want die herlaad het document en dat wil ik zeker niet. Het gaat
> enkel om de geinclude JavaScript.

Sorry dat gebeurde ook met <CTRL> of <SHIFT> + reload. Daarom dat ik het
aandroeg.

Maar mischien als je alleen de url doorgeeft van het externe
JavaScript i.p.v. het huidige document ? Je zou bijv. mischien in het
`location' object de: vhref kunnen zetten naar je .js bestand. Ik weet
niet of je dat al geprobeerd hebt ?

self.location.reload

En anders deze manier.

Tja.. en dan weet ik 't ook zo ff niet meer. Caching kan in ieder geval
van zoveel zaken afhangen waar je zelf geen invloed over hebt als
programmeur..

J.