[linux] Re: JavaScript bij verandering automatisch opnieuwladen

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Di Jul 5 16:57:25 CEST 2005

Op di, 05-07-2005 te 15:54 +0200, schreef Rob Sterenborg:

> Tja, ik weet niet hoe jij include.
> Ik schrijf hoofdzakelijk in PHP en voeg daar dmv PHP met een include of
> require javascript aan toe, al naar gelang ik het nodig heb. In dat
> geval werkt het wel want dan ziet de server/browser het als 1 pagina.

Bij mij zit de javascript -grotendeels- in afzonderlijke bestanden. Dit
heeft als voordeel dat er minder io nodig is, maar het nadeel is dit
caching probleem.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>