[linux] Re: JavaScript bij verandering automatisch opnieuwladen

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Di Jul 5 17:56:47 CEST 2005

On Tue 05 Jul 2005, Cecil Westerhof wrote:

> Bij mij zit de javascript -grotendeels- in afzonderlijke bestanden. Dit
> heeft als voordeel dat er minder io nodig is, maar het nadeel is dit
> caching probleem.

Het voordeel is dus eigenlijk de caching, normaal gesproken...

Als je (heel) vaak de inhoud gaat veranderen, dan moet je of de
javascript gewoon in de html embedden, of de naam veranderen, of via wat
rules in je webserver de expiry regelen zodat ie niet te lang gecached
wordt.

Paul Slootman