[linux] Re: Vreemd probleem met opstarten Firefox via <Alt>+<F2>

Do Jul 7 19:29:56 CEST 2005

Aldus schreef Hugo van der Kooij op Thu, Jul 07, 2005 at 07:25:03PM +0200:

> De beschrijving van Cecil verklaard al dat er X11 en een windows
> manager is. (KDE word zelfs expliciet genoemd.)
>
> Ik neem aan dat je dat deel gemist hebt in je wens snel een antwoord te
> geven.

Ik nam aan dat <Alt-F2> stond voor 'schakel over (bijv. vanuit X) naar
virtuele console 2', maar realiseer me nu dat het eigenlijk alles kan zijn.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
	Hier had uw advertentie kunnen staan.