[linux] Re: Debian: unmet dependencies

Za Jul 9 10:30:06 CEST 2005

Aldus schreef Ton Boelens op Sat, Jul 09, 2005 at 09:58:59AM +0200:

> Bij voorbaat mijn  excuses als dit bericht niet goed opgemaakt is, ik
> ben noodgedwongen overgestapt op gmail en die is niet altijd goed met
> regelovergangen.

Upgraden naar mutt?

> Ik heb een PC geïnstalleerd vanaf een Knoppix 3.1 CD, vervolgens de
> sources.list gestroomlijnd en apt-get autoclean, apt-get update en
> apt-get dist-upgrade gedaan. Als ik nu echter een pakketje probeer te

Me dunkt dat 'dist-upgrade' een majeure operatie is, die het 1 & ander
overhoop haalt. Knoppix 3.1 ? De aktuele versie is 3.9.

> -------------------------
> root op pc1:/home/tonb# apt-get install getmail
> Reading Package Lists... Done
> Building Dependency Tree... Done
> You might want to run `apt-get -f install' to correct these:
> Sorry, but the following packages have unmet dependencies:
>   debconf-i18n: Depends: liblocale-gettext-perl but it is not going to
> be installed

Is daar geen workaround voor?

De rest van de lijst lijkt met Gnome te maken te hebben.....

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
	Hier had uw advertentie kunnen staan.