[linux] Re: Debian: unmet dependencies

Ton Boelens ton.boelens op gmail.com
Za Jul 9 10:38:14 CEST 2005

Op 9-7-05 heeft Daniel C. von Asmuth<asmuth op bakunin.xs4all.nl> het
volgende geschreven:

> Upgraden naar mutt?

Sorry, maar dat is geen leuk grapje :-) Ik kan al twee weken mijn
Linux-bak niet meer gebruiken.

> Me dunkt dat 'dist-upgrade' een majeure operatie is, die het 1 & ander
> overhoop haalt. Knoppix 3.1 ? De aktuele versie is 3.9.

De PC waarop het geïnstalleerd moet worden, kan niet booten vanaf een
isolinux-cd. De BIOS is niet verder te upgraden. (Hij is bijna 10 jaar
oud.) Eerdere installaties van Debian Sarge vanaf diskette lopen stuk
omdat ik dan Grub-problemen krijg die ik niet op kan lossen. Ik heb
nog een paar Linux-kennissen en deze lijst hierover lastig gevallen,
maar ik kom er gewoon niet uit. Was ik maar knapper :-) (Ik ben
slechts een beginnend hobbyist op Linux-gebied.)

> Is daar geen workaround voor?

Waarvoor?

--
Kind regards,