[linux] Re: Debian: unmet dependencies

Za Jul 9 11:22:14 CEST 2005

On Sat, 9 Jul 2005, Ton Boelens wrote:

> Sorry, maar dat is geen leuk grapje :-) Ik kan al twee weken mijn
> Linux-bak niet meer gebruiken.

Tja zet het eens op een rijtje:
 1. Je hardware is 10 jaar oud en daar schijn je niets aan te willen doen.
 2. Je begint een Knoppix installatie te verbouwen door opeens Debian
    sources aan te wijzen. (Verbouwen is hier eigenlijk een te mild
    woord.)

Volgens mij heb je alles gedaan om jezelf in de nesten te werken.

Los dus eerst je hardware probleem op voordat je er over denkt om iets
anders op die bak te zetten.

Als je niet aan de hardware wil sleutelen ga dan tenminste niet proberen
allerlei vage upgrade methodes toe te passen die zelfs op goede hardware
niet werkt.

Prak dus je antieke knoppix CD en bootflop in die bak en installeer vanaf
daar en laat het dan ook daarbij. Ga niet aan vage upgrades beginnen die
je hardware (of je ervaring) niet kan trekken.

Hugo.